Morgonpigg!

Fredagen började med att Melba absolut inte ville sova längre än 05.40 så det var bara att pallra sig upp! Det är ju hon som bestämmer, inte mycket man kan göra!! Så vi lekte och grejade på morgonkvisten, kändes som det var mitt i natten. När hon sedan blev trött runt 8 snåret så passade jag på att göra iordning mig så att jag var helt färdig medan hon sov. Frukost åt jag kl 06 så när kl var 10.30 var jag dödshungrig så det blev att äta lunch strax innan elva! Halv tolv kom Catrine och vi begav oss ner på stan för att framkalla lite kort och fönstershoppa lite! Efter det satte vi oss på Waynes i solen! På eftermiddagen gick vi en sväng till mormor, Daniel kom dit efter jobbet. Vi båda slängde oss i varsin soffa medan mormor underhöll Melba, vi höll på somna båda två! Daniel och åt lite middag ihop i lugn och ro! Melba var kvar en timme hos mormor, sen kom hon med Melba på armen och drog vagnen i andra, Melba hade varit bestämd och ville absolut inte ligga i vagnen utan ville se sig om och tyckte att hon gjorde det bäst på mormors arm! Melba åt mat och somnade sen medan hon låg och pratade och sjöng för sig själv!

  Den här hakklappen köpte vi!

//Karolina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0