Lång dag, med massor av kul!

Dagen började med att Melbis och jag knallade bort till Pernilla och Philip i Snopptorp! Där var även Sussi och Emma och Camilla och Samuel! Vi mammor fick lax till lunch och drömchokladtårta till fika! Det märks att våra bäsisar börjar bli större för de är allt mer vakna, och dessutom vakna samtidigt! Ett tag var alla fyra vakna och låg och jollrade, åt och grejade på varsitt håll. Sen sov alla utom Samuel en sväng, tom Melba sov, hon som alltid burkar vara den som är vaken!

  Emma och Melbis under varsin tupplur!

  En trött men glad Samuel som inte ville sova 

 Philip med coolaste frillan som vanligt, idag hade han fått spikes av Pernilla

Här ligger Emma och Melba och myser   
Kolla in hur stor Emma är i jämförelse med Melba, hon är typ 3 veckor yngre, men det kan man inte tro!

Vid 14 mötte jag och Melba mormor och Morbror på stan, vi gick och strosade lite, sen försökte jag hitta lite nya kläder till mig, men lyckades inte så värst bra, usch för att prova kläder när man inte hittar nåt som passar!  Melba har haft en sån där dag när hon powernappat massor, fast vi har varit ute i vagnen så har hon varit vaken massor! Så när vi kom hem runt halv fem fick hon mat så tänkte jag att hon skulle sova lite, men det tyckte inte hon, så hon var vaken 1 1/2 timme till, så när kl var 18 försökte vi igen men nej det gick inte hon ville vara vaken. Så det slutade med att hon och Daniel låg på sängen och mojsade! Morfar kom förbi en sväng, och Melba sjöng för honom, eller ja det låter som att hon försöker sjunga i alla fall!

  

Tillslut somnade hon och då räckte det med att jag lade snuttisfilten på huvudet så somnade hon in! Sov en halvtimme i alla fall och sen matdags, pyjamas och sängen! Förhoppningsvis sover hon till runt 03, vi hoppas!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0