Kompisträff!

Jippie, jippie idag fick jag träffa massor av mina kompisar! Alla från vår föräldragrupp träffades hemma hos Moa och hennes mamma Anna, Moas pappa var borta men deras hund Tim var där, han är en Jack Russel som är så gullig och snäll. Sist jag träffade honom låg han snällt på golvet men när varken mamma eller de andra såg så slickade han mig i ansiktet, men sen ropade mamma att han skulle sluta. Jag kunde ju inte direkt säga till honom så jag satt bara och tog emot en massa blöta hundpussar. Det var så roligt att träffa alla kompisar det var Emma, Moa, Philip och Samuel! Och vi var alla vakna typ hela tiden samtidigt, det händer ju inte ofta! Våra mammor tog en massa kort, det blixtrade och blixtrade från alla håll och kanter. Vi satt alla på rad i soffan, alla mammor skrattade och sa att vi var jättesöta! Titta på bilderna så får ni se!!

Här är jag och Samuel, honom gillar jag massor, så jag höll hårt i honom innan de andra tjejerna fick tag i honom!


Här är några bilder från innan Emma kom!

 Samuel ser ut som värsta casanovan!

Här är hela coola gänget!



Det var en toppenkul dag, ännu roligare lär det bli för våra mammor bestämde oss för att ses varje onsdag!
Jippie!

//Melba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0