Händelserik helg!


    En nöjd Melba som får halvsitta lite i vagnen, det var vilda protester när hon låg ner och inte såg något! Så nu har vi tagit ur mjukisliften och har vagnen i ligg eller halvsittläge, för hon är ju lite för liten för att ha enbart sittläge!

    Morgonmys/bus med farbror Ronnie!

  Slocknade i mormors famn, efter en hel dag utomhus i vagn och bärsele!

                            Lunch med Ellen, Fia och Henrik, när Melba låg i vagnen underhöll hon sig själv, hon mumlade, såg precis ut som hon låg och pratade med trädet som hängde över uteserveringen!

  Här är Melba med morbror i en för stor solhatt som jag köpt, ser ut som en hjälm!

     Farfar var här och träffade Melba, det var längesen så han var riktigt glad och lycklig att få mojsa, mysa och gosa med Melbis. Han var kvar till nattning så han fixade pyjamasen och gav Melbis lite extra ersättning i flaska. Det uppskattades av farfar, han hade lite svårt att släppa Melbis. Hoppas vi ses snart igen!

I fredags kväll var vi en sväng hos morfar oxå, och både morfar och jag fick tårar i ögonen! Melba skrattade på riktigt, riktiga kluckningar, helt underbart jag blev så varm i själen så det går inte att beskriva! Melba satt i bärselen och jag stod framför pappas spegel och skojade med henne och hon skrattade så hon nästan kiknade!! Helt otroligt mysigt!!

//Karolina

Kommentarer
Postat av: Melbas mormor

Hej mitt lilla underbara barnbarn!
Jag tittat och tittar på alla bilderna av dig och förundras över HUR? man kan vara så bedårande och att du kan väcka så mycket känslor av kärlek och lycka. Dina ögon, dina underbara ansiktsuttryck när du är förvånad,fundersam,komisk,glad,förnöjd eller den fridfullheten du har när du sover. Ja, det finns inga ord över min lycka och upprymdhet inom mig över att du finns. Det är som tiden bara står still när du är i min närhet. En tacksamhet som saknar ord. Med kärlek Mormor

2008-05-14 @ 13:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0