Gympa och lunch!

Puh, vad bortskämd man har blivit med att Melba sover om nätterna för i natt ville hon inte alls vara duktig! Hon somnade vid 19.45, vaknade vid typ 21.00 och ville inte sova, hon fick nappen, bytte blöja pch rapade men det ville sig inte, hon var inte ledsen utan ville bara inte sova, hon somnade i alla fall efte rne halvtimme eller nåt. Sen vaknade hon kl 01 fick mat, somnade på en gång, vaknade 03.45 fick mat och somnade på en gång , vaknade kl .05.45 fick mat och somnade, vaknade 07.10 fick en slurk mat men var inte hungrig utan pigg och ville vara vaken såklart! Daniel gick upp med henne och jag fick ligga kvar till 09.00, helt otroligt vad skönt det var han är rätt snäll Daniel. När jag gick upp satt Daniel och halvsov i soffan med en halvvaken Melbis i bilstolen!

I förmiddags var jag och Melbis på mamma och barngympan på friskis, det var vi och två anda mammor med sina barn! En av dem var Carolina med sin Lukas som vi inte träffat på jättelänge, han hade blivit så stor och söt var han i sina sportkläder! Gympan gick jättebra, Melba låg som förra veckan på sin filt och spanade och lekte med sina grejer!
  Lukas    Melba och Lukas

Sen pallrade vi oss hemåt, Melbis somnade redan på väg ut från friskis. Hon fick sen stå ute och sova i vagnen medan jag duschade! Därefter bar det av ner mot stan för att träffa "brothers Linda" som nu är "fonus Linda" i ju för sig. Hon och hennes Robert har nyss flyttat till hus så vi hade massor att prata om! Vi åt lunch på bamboo city! Melbis var trött som bara den, hon fick mat och sen var hon uppe och satt/stod i Lindas knä ett tag men lite småkinkig var hon så när vi ätit färdigt lade jag ner henne i vagnen och hon somnade på en gång! Förmodligen var det väl inte bara jag som sov dåligt i natt utan Melba oxå!

   Linda och Melba

På eftermiddagen åkte vi och handlade, Melbis satt i bärselen och trivdes som fisken i vattnet, hon snackade som bara den! På kvällen kom mormor förbi och Melbis fick nåt tokryckoch snackade, frustade, skrattade och stoppade hela händerna i munnen samtidigt som hon inte kunde hålla sig still i mormors famn!

Nu sover Melba så nu är det dags för mig och Daniel att mysa lite innan vi knoppar i sängen!

//Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0