Vendela & Jag!

Idag träffade jag min kompis Vendela, hon är två veckor yngre än mig men större än mig, hon väger lite mer men är typ lika lång i ju för sig! Hon har sovit alla andra gånger jag träffat henne men idag var hon vaken ett bra tag, då passade jag på att sova så jag såg henne inte så jättemycket men mamma fick gosa lite i alla fall!
Men jag och Vendela hade det jättemysigt i alla fall vi låg skavfötters, medan våra mammor och Cissi åt lunch på Ming Palace!

 Cissi och jag precis efter jag fått mat!

    Cissi, Bea och Vendela

Mamma har börjat sätta på mig nån konstig sjal runt halsen på mig, hon säger att det är för att jag dreglar så mycket! Det blir ju så när jag pratar inte mycket att göra åt!

På kvällen var vi hos Sandra och Kim, mamma och pappa åt lasagne, jag fick mat precis innan vi kom till dem så jag satt bara och tittade på, först satte mamma mig i bilstolen bredvid bordet på golvet. Det gillade jag inte, jag ville ju vara med och snacka, inte sitta på golvet där såg jag ju inget! Sen fick jag sitta lite hos Sandra och mysa lite, sen var det dags att byta blöja på mig och det fixade Sandra utan problem därefter blev ajg lite småtrött så jag somnade i Sandras famn!

Innan vi åkte hem därifrån vaknade jag, fick overallen på och sen kramades jag lite med Sandra!



Natti natt
// Melbis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0