Vagnhärad here I come!

I onsdags och torsdags åkte vi till Vagnhärad för att hälsa på farmor, farfar och faster!! Vi åkte bil dit, pappa körde och mamma satt bredvid mig därbak, jag somnade så fort pappa startade bilen, det är så skönt när det guppar och brummar! Jag sov när vi kom fram till farmor så jag fick sitta i bilstolen medan de åt fläskfilégryta och ris! Lagom till de skulle äta efterrätt vaknade jag till, så då fick jag ju mat såklart! Sen ville alla vara med mig! Farfar var den som först fick gosa med mig, och man märker att han gillar att snusa på mig, han säger att det är såå rofullt när man får en bebis i sin famn, att man nästan somnar!

  

Sen fick jag lite ont i magen så både farfar och farmor bar mig sådär skönt så då blev det bättre!

   

Sen satt jag i soffan och myste och pratade med Emma, farmor och Guinness (Guinness är hunden som farmor var hundvakt åt). Guinness ville vara med hela tiden, han nosade och svansade omkring var jag än var nånstans. Tillslut fick farmor mysa en stund med honom, han blev nog avundsjuk på att jag fick all uppmärksamhet.

   

Sen blev det dags att sova och eftersom jag är lite förkyld fick jag sova i bilstolen, men jag hade lite svårt att sova så mamma och pappa satte bilstolen i sängen och bytte av varandra med vem som skulle vagga den. Sen sov jag riktigt skönt!

/Melba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0