Tanterna på Tuna Park och jag!

   

Glömde berätta att jag och mamma var på Tuna Park och hälsade på i tisdags! Vi skulle ta en såndär skön promenad så jag somnade i vagnen dit men det regnade massor så mamma gick ner till stan och tog bussen istället. Mamma blev så förvånade när hon inte behövde betala bussen, tydligen så åker man gratis buss med barnvagn, så länge det är en bebis i vagnen sa busschaffören, och det var det ju för där låg jag och sov så skönt!

Väl på Tuna Park blev det matdags på en gång! Sen var det dags för lite mys med tanterna! De är så mysiga de verkar tycka att jag är så söt och lik pappa för de säger det typ hela tiden!

Ser ni på bilden till höger vad duktig jag är, jag ser till att nappen håller sig på plats alldeles själv!

/Melba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0