Påskafton!

Ja, jag vet att det var riktitg längesen jag skrev om våra äventyr... får be lite om ursäkt för bloggtorkan, men det är pga olika saker, det har inte gått att komma in på sidan där jag skriver inläggen, kameran hade vi tappat bort, när jag väl hittade kameran gick det inte att ladda upp bilderna och sen har det varit full rulle som vanligt...
På lördagen hade vi stor främmande, från GBG, Skövde och STHLM! Kajsa var hemma över påsken och kom förbi en sväng, hon hade späckat schema men ville såå gärna se Melbis, hon har väntat såå länge sade hon! Hon tyckte Melbis var en underbart söt liten tjej och ville inte riktigt släppa taget! Hon hade med sig en liten morgonrock med en groda på och en grodskallra!
   Kajsa och Melbis
  

Strax efter att Kajsa kommit började det spraka rejält i Melbas byxa, det visade sig ett det blev tvunget till ett klädbyte...Jenny Egersand var oxå hemma över helgen och ville ju så klart träffa vår lilla tjej! Hon tyckte att hon hade blivit riktigt stor och stadig! Jenny fick Melbis att somna i hennes famn och hon var mäkta stolt kan jag lova!!

  Jenny och Melba
Johan var här och hälsade på Sara och då ville de komma och se lilla Melba eftersom Johan inte varit här än! Han satt med Melbis i famnen och myste ett bra tag, hon verkade trivas riktigt bra i hans famn!! Han lovade att komma tillbaka snart!

    Sara, Johan och Melba

Eftermiddagen gick åt till att handla påskmat tillsammans med gammelkusin Madelene som nyligen kommit tillbaka från Asien! Och sen hade jag och Daniel riktig kvalitetstid, vi låg och myste i sängen och hade det toppen, sen badade vi Melba och sade natti natt!

     

     Nybadad, trött och nöjd!
Kvällen spenderades i lugn och ro hemma i väntan på mer äventyr de kommande dagarna!

//Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0