Lunch med Sandra!

Idag har mamma och jag varit på stan med Sandra! Det var bara vi tre, såå mysigt för jag och Sandra myste massor. Sandra sa att hon ska träffa mig och mamma själv fler gånger för hon får mycket mer tid med mig då! Inte en massa andra mostrar och tanter som hon måste dela mig med!

 Jag och Sandra, nybliven brunett på Waynes Coffe

 Usch här var jag inte glad, det tog aldeles för lång tid innan mamma blev färdig med mjölkfabriken! 

 Äntligen färdig! mamma blev nästan lite svettig tror jag, jag stressar upp henne lite när jag blir sådär hungrig!

/Melba

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej vännen, du får gärna hälsa Sandra att hon blev väldigt fin i håret!
Kram

2008-03-10 @ 07:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0