Lukas, Vendela och jag!

I går var mamma och jag ute på promenad med Lukas och Vendela och deras mammor! Sen följde de med hem till oss och fikade lite! Lukas sov som vanligt, han vaknade till en liten sväng när hans mamma flyttade honom från vagnen till babysittern men sen kom det inte många knyst ifrån honom förrän det var dags för honom att äta, sen åt han och däckade igen! Vendela var vaken till en början, men det var nog bara för att hon var hungrig, för hon åt och sen somnade hon på en gång, inga roliga kompisar som bara sover ju! Jag satt i babysittern och lekte iden, jag slog och slog på kulorna som hängde där, det är så kul för det låter sådant om dem! Men sen blev jag oxå hungrig, eller snarare det verkade inte finnas nåt annat att göra eftersom mina kompisar bara sov, så då passade jag oxå på att äta!

  Carolina och Lukas  Bea och Vendela

På eftermiddagen träffade mamma Susanna på en fika nere på stan, men jag såg henne aldrig tyvärr för jag var riktigt trött och sov faktiskt genom hela fikat, det brukar jag inte göra utan brukar alltid vilja vara med men den här gången orkade jag inte!

  Mamma och Susanna  Jag när jag var sådär riktigt trött

På kvällen kom morfar förbi och hälsade på mig, morbor tittade oxå in en sväng! Morfar tog hand om mig medan mamma hjälpte morbror en sväng! Det är så roligt för nu har jag träffat både morbror och morfar jättemycket!

    Puss morfar!


//Melba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0