Emma och jag!

Idag gick mamma och jag till Tuna Park för att jag skulle få träffa min kompis Emma och Sussi! När vi kom fram var jag vaken och sugen på att snacka lite med Emma men hon bara sov! Sen blev jag hungrig och fick mat såklart, men Emma bara fortsatte att sova! Sen började jag bli lite trött, mamma märkte det och lade hela tiden ner mig i vagnen och tyckte att jag skulle sova, men jag ville ju vara vaken tills Emma vaknade, men tillslut orkade jag inte inte längre så jag somnade på mammas arm. Nästa gång jag vaknade då var jag hemma, så jag missade Emma helt ! Men mamma fick träffa henne när hon var vaken, för tydligen vaknade hon precis när jag somnat! Hoppas vi tajmar varandra lite mer nästa gång!

 Jag och Sussi!

 Emma   Mamma och Emma!

/Melba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0