Dagens händelser!

Idag var jag och Melbis uppe tidigt för vi hade tid på BVC redan halv tio, så vi gick dit redan kvart i nio och sen gav jag henne mat där! Det var jättefint väder så det var riktigt mysigt att gå dit! På vägen tillbaka tog vi en sväng in på svea plan och handlade lite, Melbis låg helt avsvimmad i vagnen.  När vi kom hem sov Melbis fortfarande så jag lät henne ligga utanför dörren i vagnen och lade babymonitorn i vagnen och satte på min del som jag hade inne, jag öppnade fönstret oxå för säkerhetsskull så jag skulle höra om hon vaknade. De är perfekta de där monitorna, man hör på en gång minsta lilla ljud, precis som hon skulle ligga bredvid mig. Hon sov i ca 40 min sen var hon hungrig!Innan hon vaknade passade jag på att äta lite, jag var grymt sugen på äggmacka med kaviar, men äggen jag hade i kylen var flera veckor gamla, vilken besvikelse, det fick duga med kaviarmacka. Efter att vi båda fått i oss lite mat och myst och snackat lite gick vi ner på stan, hämtade ut mina glasögon som varit inne och blivit lite fixade, handlade hårfärg åt min mor och träffade Peter på en snabb fika!

    

På eftermiddagen var jag och Melbis hos min kära mor och hjälpte henne att lägga i lite mörka slingor och åt bullar, mums! 3 stycken fick jag i mig, det behövs mycket energi när man ammar....

På kvällen badade vi Melbis, som var helnöjd hon låg och log i badbaljan! Vi tog fram fotbadet som hon badade i förrut, vi skrattade rätt rejält, för vad litet det är, hon får ju knappt plats!!

 


Nu är det dags för sängen, Glad Påsk på er alla!!

//Karolina


Kommentarer
Postat av: Malin

Glad Påsk till er med! Och tack för mms:et, hon är så söt lill tjejen :)

2008-03-21 @ 20:17:07
URL: http://frostyorchid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0