Catrine, Kiri, Melba och jag!

I tisdags träffade jag och Melba,  Kiri och Catrine på thai classic för lite lunch! Det var gott, har inte varit där sedan jag var gravid! Vi satt ganska länge och bara njöt!

  

På torsdagen träffades vi igen, Kiri har ju påsklov så hon ville umgås massor och Catrine hade jobbat natt så hon ville spendera dagen med oss igen! Det blev en fika på Waynes och sen lite shopping, för Catrines del blev det en massa shopping hon hittade en massa fint! För min del var det rätt lugnt, jag behöver lite nya kläder men det finns inte utrymme i kassan att utöka garderoben, men en skjortklänning på rea unnade jag mig och en röd och vitrandig lunvklänning till Melbis! Konstigt nog så räcker alltid pengarna till Melbis! När vi satt och fikade kom Linda förbi med Isabel en sväng, de var oxå på Waynes för fika. Hon sade att Isabel var ett litet monster som var övertrött men absolut inte kom till ro så hon var högt och lågt. När Isabel kom till Kiris knä var hon tyst som ett ljus och hur lugn som helst... Men efter lugnet  kommer stormen, nej skämt åsido men så fort jag och Melbis satte oss bredvid blev det fart på henne, hon gillar Melbis skarpt, det märks för som vanligt blir hon aldeles tokig när hon ser henne.

   Kiri och Melba
    Isabel och Melba


//Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0