Aktiv liten tjej!

Oj oj vilka aktiva dagar snorpan har haft! Vår kamera har gått i ett, det har fotats och filmats och filmats och fotats igen! Man blir helt till sig och önskar att man typ var i Big Brotherhuset och fick med allt, ja minsta lilla som händer på film, men så funkar ju inte verkligheten. Och såklart precis när snorpan gör nåt som man vill ha dokumenterat så springer man iväg och hämtar kameran och så sitter man där och försöker pressa fram ett leende eller lite prat ur henne och man ger sig inte förrän man får till det. Men igår på förmiddagen när jag och Melba hade vår morgonkvalitetstid, när bara hon och jag myser, pratar och grejar, då smällde hon av leende efter leende så äntligen fick jag det på bild!! Jag fick även med en massa underbart jollrande på film, ska försöka ladda upp nån så ni får se men det får Daniel fixa sen.

  Här ligger Melbis och pratar  med mormor. Hon pratar med hela kroppen, ben och armar fladdrar omkring och hon blinkar och rynkar på näsan, munnen går varm så hon dreglar som bara den. Sen kommer det ljud som är helt fantastiska när hon väl får fram dem, man blir aldeles varm ända ner i tårna!

   Melbis har blivit riktigt stadig i nacken oxå, här ligger hon på Daniels mage och spanar in läget!

 Här ligger hon och pratar med fjärilen!

       

Här är hon bara helt underbar!!

//Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0