Sötnos!

I måndags var Melba och jag med Anna och hennes Ebba till Ikea. Vi inhandlade en stol till Melba. Hittils har vi haft en begagnad stol som mormor köpt på loppis, den har funkat bra men den har ju inget lekbord och ingen insats så man måste bulla upp med kuddar och sånt! Jag tog inte med vagnen till Melba utan hoppades på att hon skulle sova på vägen till Ikea, det gick väl sådär både hon och Ebba var lite halvmissnöjda från och till men de somnade en kvart innan vi var framme. Men så fort hon kom upp i bärselen var hon hur nöjd om helst. Vi stannade på resturangen och matade våra små och oss själva och sen ut till bilen, och bestämde då att vi skulle ta oss bort till Hälla köpcentret. Då upptäcker vi att Melba sover i bärselen, hon  var väl helt slut av alal intryck. Så jag vänder på henne så att hon får sova mot mitt bröst, det var så mysigt det har hon inte gjort sen hon var "liten". Sen bar det av hemåt och då var de båda glada och nöjda och satt i sina bilstolar och lekte och snackade, sen helt plötsligt blev det tyst och då somnade båda två!









// Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0