Lååång promenad!

I torsdags var det strålande väder och jag och Anna hade bestämt att vi skulle gå till Slagsta glass med våra småtjejer. Hennes man Magnus var ledig så han följde också med. Det blev en rejäl promenad, jag skulle tagit med stegräknaren men glömde den hemma, men Magnus var laddad med en sån så när vi var färdiga hade vi gått ca 16000 steg! Det är rätt bra, i alla fall för att vara jag! Vi gick till Slagsta glass, satt i skuggan med Melba och Ebba och åt varsin galss! Vi gick sen vidare mot Tuna Park, satt ute i skuggan och åt mat och gick en sväng i butikerna! Sen till apoteket där köpte jag en talksalva som vi ska smörja i Melbas hudveck, det blir aldeles varmt och det kan bli svamp där så den salvan ska tydligen vara bra för att förebygga det! Tillslut bar det av hemåt! Vi gick hemifrån vid 11 och var hemma vid 16.30! Det blev en riktig utedag, det syntes på mina armar att jag varit ute i solen, det såg nästan ut som att jag fortfarande hade klänningen på mig! Kul med lite färg men synd att man inte kan gå naken så man slipper alla ränder på kroppen!
 

 Melba och Ebba koncentrerade till tusen på sina leksaker  Melba    Ebba, Anna och Magnus

//Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0