Fika med Linda och Isabel!

I tisdags tog Linda, Isabel, jag och Melba en promenad vi gick och tittade på familjen Hellqvist nyköpta hus! Sen gick vi till Sylvia och fikade. Jag fick mig en liten mysstund med Isabel efter att hon sovit och ätit. Hon har blivit såååå stor, titta titta säger hon hela tiden, mamma sa hon oxå! Åhh vad mysigt när Melba säger mamma till mig! Sofie och hennes 6 veckors Emilia kom oxå och fikade, hon var inte stor inte, man har ju nästan glömt att Melba varit så liten.
 
Isabel och jag på Sylvias uteservering

 
 
Här är en bild på när Melba är ungefär sex veckor, nu är hon ca 4 1/2 månad helt otroligt!

//Karolina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår! Kram

2008-06-06 @ 14:35:42
Postat av: kirsti

det va från mig...:)

2008-06-06 @ 14:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0