Ebba och Melba

Idag var Melba och jag på promenad med Anna och Ebba, vi gick Vilstarundan och gick sen hem till Anna och Ebba där jag blev bjuden på lite lunch! Melba var ganska otålig till en början och ville inte alls ligga under deras babygym utan var väldigt "mammig" och det dög bara att sitta på mitt knä och leka! Ebba låg nöjd och glad och lekte och Melba var arg och ledsen och protesterade vilt! Efter ett tag nä rhon lugnat ner sig så blev hon istället jätteglad och busig och vi skojade massor! Hon gillar när hon får hänga mot mig när jag sitter och smacka på min kind, samtidigt som hon hummar och sen drar i mitt hår, riktigt kul tycker hon, mindre roligt att bli dragen ihåret tycker jag!


Så här ledsen var Melba ett tag:  
Sen blev det nappen en stund och lite tröst av Ebba som höll i hennes hand:

Här är Melba glad eller snarare inte ledsen iaf:   

  Här verkade det som att Melba böjde sig ner över Ebba och luktade på hennes huvud, hon gjorde det flera gånger och sen som vanligt in med fingrarna i munnen!


// Karolina


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha Ebba ser ju helt enomr ut!

2008-06-11 @ 20:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0