Bilder från namngivningen!

Både jag och Daniel var lite nervösa så kameran glömdes bort, när jag väl tog fram kameran och skulle fota, så tryckte jag vid fyra tillfällen på on/off knappen istället för att ta kortet, så jag var rätt snurrig! Så de här är de ända korten som vi har, så vi skulle uppskatta om ni som har tagit kort mailar några till oss på [email protected] !

Här är Melba och:

  Mommesan  Morfar  Pappa och kransen som var alldeles för liten

 "Moster" Jasmina  Gammelfaster Ingela

Inte ett leende fick jag till på nåt av korten, men ni som var på namngivningen vet ju att korten inte riktigt stämmer överens med verkligheten, eller hur? Hoppas att nån av er har lite fler kort!

 Andreasoch Jenny som sjöng sååå fint, tack igen! en liten skymt av Theo oxå!

//Karolina





Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själva! Det var så fint alltihop, det var svårt att hålla tårarna tillbaka vid alla fina sånger och dikter och berättelser. Kram på er!

2008-07-01 @ 11:43:55
URL: http://supersofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0