Underbar bebis!

Åhhh idag har det varit en helt underbar dag med en helt underbar Melba!! Riktiga kontraster mot igår, men det är väl så det är, man vet aldrig när det vänder men man tackar och tar emot när allt går smidigt! Daniel har jobbat så jag och Melba har haft en supermysig dag, vi har gosat och myst, ätit och slumrat lite, sovit och bytt lite blöja och myst lite mer! Det var sån skillnad idag mot igår, hon verkar mycket lugnare och mer harmonisk! Tror inte att hon gillade gårdagen, det måste ha varit hur ansträngande som helst, för henne, det var det för oss i alla fall!

På eftermiddagen kom morfar förbi, vi gick igenom de korten som vi tog i söndags, sen gick jag, Daniel och Melba ner till stan och framkallade de korten som vi valt ut!

Sara ringde och kom förbi efter Stockholm på lite mat och mys! Melba blev hungrig samtidigt som vår mat var färdig så det slutade med att Daniel och Sara satt och åt middag med tända ljus och jag satt och matade Melba!



Men när Melba ätit färdigt tog Sara över, hon "barnvaktade" Melba medan Daniel diskade och jag satt vid datorn! Helt okej faktiskt, för man får så mycket gjort när någon kommer och ger Melba uppmärksamhet när hon behöer det! Sara var rätt nöjd oxå, Melba somnade i hennes famn så sen lade hon ner henne i sängen och pussade henne godnatt!

/Karolina

Kommentarer
Postat av: Anna S

Så roligt att läsa om era upplevelser och känslor samt titta på bilderna. Följer bloggen med glädje!!!

2008-02-19 @ 10:03:22
URL: http://taureau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0