Tjejträff!!

Oj oj oj vad många brudar jag fick träffa i kväll!!! Jag och mamma var bjudna hem till Jenny på tjejträff! När vi kom dit sov jag, men vaknade ganska snabbt, jag var ju så nyfiken på vad som hände, det var ju sånt liv. Sara var snabb och norpade åt sig mig så fort jag slog upp ögonen. Och vilken uppmärksamhet jag fick, alla tittade på mig typ hela tiden och alla ville hålla i mig, de tjaffsade lite om vem som skulle få hålla först! Men jag hade ju träffat några av dem tidigare så jag var mest nyfiken på Therese, Jenny, Anne, Emelie och Carro för de hade jag inte träffat på riktigt förrut.

 Sara och jag när jag precis vaknat!   Therese och jag när jag var som mest nyfiken!

Åhhh vad jag trivdes bland alla mammas vänner, inte bara för att alla verkade gilla mig utan för att de verkade vara såna fina vänner, de var jättegulliga mot mig och jag vet att de är snälla mot min mamma oxå! Carro hade med sig en present till mig, en silverkedja med ett hjärta med min månadsten i! Mitt första smycke, tack Carro!

Kvällen var riktigt mysig, jag somnade i Jennys famn!

När jag sen vaknade var det blött i blöjan så då bytte mamma blöja på mig samtidigt som 10 brudar satt och tittade på, och skrattade åt mig, vet inte riktigt varför de skrattade, för jag tyckte inte det var så jätteroligt. När det var dags att äta hade jag lite svårt att koncentrera mig på maten, det hände ju så mycket roligt runt omkring, så det blev en riktigt uttdragen matstund med rätt mycket snuttande!
 Kiri och jag direkt efter maten!
 Sen var jag hos Emelie en stund, men kom på att jag hade lite ont i magen, eller att jag var lite mer hungrig, kunde inte riktigt bestämma mig!
    Sen tog Carro över när jag skrek som värst!

När de flesta var på väg hemåt, kände jag att jag började bli riktigt trött så det var dags att börja bege sig hemåt tyckte jag, så Sofia satte på mig den där krångliga overallen, som inte riktigt uppskattas när man är dödstrött så jag skrek och skrek för att få dem att förstå att de skulle skynda sig. På väg ner för trappen, var jag riktigt ledsen men innan vi var ute i friska luften hade jag hunnit somna, så trött var jag! Pappa kom och mötte mamma och mig och sen fick jag mysa lite i pappas famn innan det var dags för sängen. Puh, vilken händelserik och roligt kväll det varit!! Tack brudar för att jag får vara med er, fast jag egenteligen inte har rätt ålder inne än!

Trötta pussar
//Melba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0