Morfar och morbror rules!

På kvällen kom morfar och morbror hit!! Toppen, för det var ju flera dagar sen jag såg dem! Synd bara att jag inte var på nåt toppen humör, det slutade med att mamma fick gå omkring och bära på mig nästan hela kvällen. JAg var inte alls nöjd för så fort jag blev ledsen så gick mamma in i sovrummet där lampan var släckt och det var liksom ingen action där. Men när hon sedan gick ut i köket där morbror stod och lagade mat och morfar stod och diskade så visade jag rätt snabbt för mamma att jag gillade att vara där. Jag vill ju vara där saker händer, inget kul att ligga och titta på ingenting ju... Sen blev det dags för att äta igen, sorry mamma att det blev samtidigt som din mat var färdig och att du inte fick någon mat förrän senare, men men jag var ju snäll senare... Eller snarare morbror myste med mig och då passade jag på att visa min snälla och tysta sida... ett tag i alla fall!

  Tack morfar och morbror för all hjälp, mys och gos!


När pappa kom hem runt 00.30 bestämde jag mig för att vara vaken!! Jag hade ju inte träffat honom på hela kvällen så jag ville ju umgås med honom! Så det blev inte mycket sova av inte!! Tror att jag slocknade vid 03.30 nån gång, jag låg på vid fotändan på mammas och pappas säng på pappas täcke med pappa runt mig! Jag vaknade till lite av att mamama sa till pappa att gå upp och lägga sig högre upp på sängen, men han var helt däckad så mamma lade en filt över honom och han sov vidare. Jag vaknade runt 05.00 och då var det dags för mat igen, men då orkade jag inte vara vaken så länge utan jag somnade medan mjölkfabriken fortfarande var igång!!

//Melba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0