Morbror Jon och Kissen!

Ikväll har vi varit hos min morbror och hans kissekatt! Det var jättemysigt, jag var lite småledsen och hade lite ont i magen, tur att vi var hos morbror och att mormor var med oxå, för de båda gick och bar mig hela kvällen, super mysigt var det! Jons katt Kissen var så söt, den var med hela tiden vart jag än var, när jag fick mat, när jag fick ny blöja och när de bar omkring mig! Först verkade Kissen lite avundsjuk men tror att den kom på att jag är ganska ofarlig och inte kommer ta morbror ifrån henne utan att vi bara var på besök, så sen tog hon det lugnt men höll koll på mig hela tiden för säkerhets skull! Men oj vad trött jag är, jag har varit vaken istort sett hela dagen, bara sovit korta stunder i taget, så nu ska jag passa på att sova ett tag efter att jag fått lite mat!

Natti natt!
/Melba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0