Helgen!

Fredagen spenderades hemma, vi fixade och grejade med lite saker som vi inte hade hunnit med innan Melba kom till världen! Melba var i stort sett vaken hela dagen, hon ville verkligen vara med och se vad som pågick överallt! Sen var det dags vid kl 16 för Daniel att åka till jobbet och då helt plötsligt blev Melba sååå ledsen, tror hon kände på sig att han skulle vara borta hela kvällen, hon ville inte alls att han skulle till jobbet! Men han var ju tvungen att ge sig iväg och lämnade mig och en skrikandes Melba hemma! Det blev dags för mat och det var väl tur det för då lugnade hon ner sig och efter maten då var hon trött såå trött, det märktes av att hon inte hade sovit och att hon hade varit ledsen! Mormor kom förbi en sväng och vi tre tog en promenad och Melba somnade innan vi hade kommit utanför grinden! Mormor gick hemåt och jag och Melba gick till Daniels jobb och hälsade på, det var uppskattat! Därefter blev det Lets dance hos Therese med Kiri, Malin, Ellen, Kristina och Anne! Melba verkligen stormtrivdes, hon blev buren och gullade med hela kvällen i stort sett!

  Ellen och Melba i en liten vals!

 En glad Anne med en nöjd Melba!

 En mätt och belåten Melba!

 En slumrandes Melba och Kiri!

//Karolina

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hej kompis

Nu e jag hemma igen - låt oss träffas snaaaaart för jag har saknat dig massor. Undra om jag känner igen dig - du har väl växt massor sedan sist?!?

Jag ber mamma ringa i veckan - hoppas vi kan ses!

Kramar i massor

2008-02-17 @ 18:17:59
URL: http://isabeltyramarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0