Besök hos Emma och alla-hjärtansdagmys!

I dag var jag och hälsade på min kompis Emma, jag sov mestadels av tiden när vi var hos henne, medan hon precis hade ätit när vi kom så hon var ju pigg som bara den. När jag sen vaknade och fick i mig lite mat så började ju jag piggna till, men då började nog Emma bli lite trött, vi tajmade inte varandra sådär jättebra i dag, men vi kommer nog se varandra rätt mycket så vi hinner lära känna varandra i framtiden!

     

Titta vad söta de är!! Melba är nästan 1 månad och Emma precis 1 vecka gammal!

   

Direkt efter vi varit och hälsat på Emma åkte vi till affären och Daniel gick in och handlade, han hade nämligen bestämt att vi skulle ha en mysig bakluckepicnic på alla hjärtans dag! Så vi åkte till Skjulsta och parkerade bilen vid vattnet, vi satt sedan och småfrös, myste och åt grillad kyckling, ost och kex i bakluckan!! Puss på dig älskling för vi fick en så mysig alla hjärtans dag, Älskar dig!

  

Vid 16 var det fika dags med Angelica, Susanna och Malin som jag pluggade med, men det blev en fika utan Malin hennes tåg från Sansviken strulade så hon hann inte komma till stan! Men det blev lite fika på Waynes Coffe för oss andra och Melba i stället! Angelica hade med sig present till Melba och till Daniel och mig från henne och Anna! Melba fick en rosa gosedjurskanin med en typ av speldosa i botten så den låter om man tappar den i backen Jag och Daniel fick en påse med te och kaffe, en tesort hette Mammas mirakel, det tyckte jag var ett fint och passande namn! Tack Anna och Angelica för att ni har oss i tankarna fast ni inte ens bor här! Susanna hade oxå köpt present till Melba två brunrandiga bodies! Tack!

    

Jag ska passa på att tacka Clara som skickade ett så himla gulligt halsband som hon gjort själv, det påminner om Efva Attling smyckena, en aluminiumplatta där hon stansat in Melba på ena sidan och Kärlek på andra sidan, det är sååå fint och jag blev sååå glad när jag fick det! Tack vännen!

På kvällen kom mormor förbi och lämnade lite gelhjärtan och ett par söta hjärtanstrumpor till Melba, Tack!

//Karolina


Kommentarer
Postat av: Malin

Fint med mörka håret! Och lillan är lika söt som vanligt :)

2008-02-16 @ 22:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0