Äntligen fick jag träffa faster!


Åhhh vad det var roligt att träffa faster Emma, jag hör alla som hela tiden säger att vi är så lika och att jag har fått hennes söta näsa! Så nu när jag äntligen träffade henne såg jag att det stämmer, vi var riktigt lika varandra, hoppas jag kommer bli lika söt som Emma när jag blir stor! Emma skämde bort mig massor, hon bar omkring mig och myste med mig, jag trivdes som fisken i vattnet hos henne!

                                                          


Jag lurades några gånger och bara slumrade när jag satt hos henne men sen orkade jag inte längre utan föll i sömn och det var bra skönt kan jag lova! 


 Jag hade lite napproblem några gånger men då kom faster till undsättning, hon var napphållerska och det är inget lätt jobb det inte, utan man har fullt upp, men Emma fixade det galant! Hon är riktigt bra på att ta hand om bebisar den där fastern, hoppas att mamma och pappa ser till så att vi träffas snart igen! 

/Melba
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0