Trötter...

Har precis tömt mobilen på en massa foton från när Melba var ca 5 månader och framåt, tänkte att jag skulle dela med mig lite! Här är lite bilder på trötta Melbisar:

Mina älsklingar!!

Så här somnar  Melba och Daniel på morgonkvisten efter att de lekt en
sväng medan jag får lite sovmorgon, de är såå fina mina älsklingar!

Här var Melba såå förkyld och täppt i näsan så hon låg och pustade fram små söta sovandetag med munnen, snuttisfilten tätt intill såklart!
  Det här var en kväll för ett par veckor sen, en av de kvällar när de regnade som bara den, kl var runt 18 och jag fick bara sån lust att gå ut och gå. Jag märkte att Melba var lite trött men jag tänkte jag går en halvtimme eller nåt bara så är jag ju tillbaka innan hon ska sova. Jag pälsade på Melba och mig kläder, och vagnen och mig själv regnställ! Melba var lite förundrad över hur jag såg ut, nästan så hon verkade lite rädd, men ändå nyfiken. Så vi gick en sväng, sen helt plötsligt efter att jag gått ca 15 min så ser jag att hon sitter upp och sover. Hon var såå gullig, precis som att hon somnat  mitt i en mening eller nåt, jag pratade lite med henne och hon öppnade ögonen men de föll lika snabbt så det var bara att skynda sig hem tänkte jag. Av med kläder och på med pyjamasen och hon vaknade inte ens, emn sen så undrade hon nog vad som försegick, för då tittade hon upp och piggnade till! Hon fick välling, borstade tänderna, läste bok och sen somnade hon i sin säng, i ju för sig lite senare än vanligt eftersom hon fick sig en powernap lite tidigare.

//Karolina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0