Mammaträff hos Camilla och Samuel!

I dag var vi nästan full grupp, det var bara Sussi och Emma som saknades men annars var resterande mammor och bebisar där! Philip var evigheter sen vi Melbis och jag träffade, han har blivit hur lång som helst han är redan 71 cm men nästan en månad yngre än Melba. Samuel gav sig på Melba innan hon vaknat till ordentligt så hon blev riktigt ledsen, men sen fick hon tugga lite på sina skor och då blev det bättre. Moa träffade vi ju förra veckan och då var hon ju så ledsen när Melba gastade på, men idag funkade det bättre! Här är lite bilder:


Melba spanar in Philip lite! Här är Melba ruskigt lik Daniel!!

Philip ätandes majskrok helt utan händerna, den hängde där och han sög lite på den medan han lekte vidare, vet inte om han gillade det egentligen, eller om han bara lät den vara kvar.

En lite suddig Samuel mitt bland alla hans leksaker som alla bebisar röjde omkring med och mamma Camilla i bakgrunden


En intensivt koncentrerad Moa

Melba som talar om för Moa att tut tut här kommer jag :)

Moa är inte helt okej med att det är Melba som sitter i bilen, hon var bra sugen hon också på att åka lite

På onsdag blir det att träffas hemma hos Pernilla och Philip!

//Karolina

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag måste ha världen sötaste lilla barnbarn. Bilden när hon är sååååå lik sin Far ser hon ju ut precis som en söt liten docka. Sträck på dig pappa Daniel........

Kram melbas mormor

2008-08-21 @ 08:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0