Längtar hem...

Nu sitter jag på jobbet på min rast och längtar hem till mina älsklingar! Jag fick ett sms idag av Daniel tidigare i dag:
"- Åhhh jag smälter.... Hon sätter sig upp hela tiden!!!!! Spelat in lite filmer så du får se i morgon! Puss älskling"
Då vill man bra gärna vara hemma och inte vara på jobbet det kan jag lova. Har jobbat fre 1300- lör 1100 och sen nu sönd 1030- må 800 så det känns som att jag är borta 2 hela dygn vilket jag nästan är ju... Känns som jag går miste om massor!!! Men jag är ju ledig måndag-onsdag sen jobbar jag bara torsdag och fredag så jag ska väl inte klaga. Då ska jag ta igen tiden! Det är första gången sen jag började jobba efter Melbisen som jag känner en saknad som är lite jobbig, längtar tills jag kommer hem i morgon bitti och få se min lilla snorpan...


//Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0