Jobb!

Förra tisdagen började jag mitt sommarvik på Fridegård, första dagen var rätt lugn jag jobbade 7.45-16 men dagen efter jobbade jag 13- 8 morgonen efter, vilket kändes lite skumt. Konstigt att inte kunna titta till henne innan man lägger sig, att inte sova i närheten av henne och att inte vara där när hon vaknar. Men det var inga problem att sova borta när det väl var dags att sova i alla fall och det var hur härligt som helst att komma hem och se henne ligga i sängen bredvid Daniel och skina upp som en sol när hon såg mig och sen sprattla som en liten groda. Supermysigt! Daniel har tyckt det funkar hur bra som helst att vara hemma med Melba, han har även fått till det så att han vaknar när hon vaknar, det var väl det som kändes mest läskigt för hans del. Nu har det till och med varit så att en natt när Melba knorrade lite och fick sån där dröm skrik var Daniel uppe före mig, och jag var helt groggy, vet inte riktigt vad jag sysslade med. Så Daniel är helt inne i rollen som föräldraledig pappa. Egenteligen är det ju han som ska skriva det här inlägget, men tror att han skriver nåt lite senare istället. Här är lite bilder från en av dagarna de var hemma!

Melba påpälsad och redo för promenad och sova middag
Melba och kamerafodralet och svartvita strumpor med döskallar på :)

//Karolina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0