Helt slut...

I lördags var jag helt slut, jag var sååå trött att jag blev pigg. Det blev ganska mycket på jobbet, fick jobba på min natt som jag skulle ha sovit på så när jag kom hem i lördags fm var jag inte riktigt mig själv. Och inte Melba heller, hon hade väckt Daniel vid 04 och ville absolut inte sova mer, så det slutade med att Daniel gick upp och lekte med henne en sväng, men som tur var somnade hon om lite senare och sov en sväng till!! Daniel tog en springtur och jag tog mig i kragen och gjorde i ordning mig och sen gick Melba, Kiri, Ellen och Kajsa som var på besök ner på Waynes och åt lite lunch. Melba tog en tupplur som faktiskt var 40 minuter den här gången runt halv två! Sen hade vi föreberett oss med att morfar skulle komma förbi och ta Melba en sväng så vi kunde få ta en tupplur och orka med resten av dagen. Så morfar tog Melba över mellanmålet och fick henne sen att sova en halvtimme, riktigt skönt att man har barnvakter inom nära räckhåll.
Kajsa och Melbisen, riktigt fokuserad på Pippi Långstrump

Kvällen spenderades hos familjen Orregård, Mattias min kusin har fyllt 25 år så det skulle firas lite i efterhand, han fyller egentligen samma dag som mig faktiskt men då var han ute på vift i världen!










Först så var Melba mindre glad att få sitta hos Mattias
....sen gick det bättre
Melba mitt i paketpapper och snören, såå roligt

Melba och Ulrika, man måste ju känna på alla nya
som man träffar och se så de inte är läskiga
Ulrika och gammelkusin Micke
Gammelmoster och gammelmorbror till Melba

Daniel, Morbror Jon, Mormor och sambo var med oxå men de fastnade inte på bild!

//Karolina












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0