Getinginvasion!

I fredags träffade jag och Melba Filippa och Sandra. Vi gick till Sushi och skulle äta (jag åt så klart inte sushi, de har varm mat oxå) Sandra sa på en gång att det är mycket getingar där och jag sa nejdå det är ingen fara. Men tji fick jag, de var helt galna, de var överallt, vi fångade en i en napplflaskekork, dödade två och ändå var de överallt.Usch och både jag och Sandra är liksom inte diskreta med att vi inte gillar dem, vi studsade upp och ner och fäktades och blåste. De slutade med att vi fick flytta in och sätta oss! Vi åt mat och tog sen en tur runt stadsparken så bebbarna fick sova lite. Sen tog vi en liten snabbfika inomhus för att slippa getingodjuren och gav Filippa och Melba lite mellis!

Filippa och Melba 



Filippa och Sandra

Mamma och Melbisen

//Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0