Ville inte sova...

I onsdags kväll lade vi Melbis precis som vanligt vid halv åtta. Melbis somnade och sov sött men bara ungefär en timme. Sen började hon gny och låta hon grät inte utan mer gnällde lite, när jag gick in hade hon tappat nappen och verkade vilja ha den igen! Den åker oftast ut efter typ en timme och så sover hon utan den hela natten men nu skulle den tydligen in igen! Nappen in och jag ut och fortsatte stryka, sen höll hon på så och jag gick in med nappen med typ tre minuters intervaller ett tag, sen när Daniel kom hem bad jag honom gå in och fortsätta, man vill ju inte plocka upp henne och väcka henne för hon är ju typ i sömnen. Sen lyfte Daniel på täcket och då visade det sig att hon hade bajsat, så det var därför hon inte fick någon ro. När Daniel bytte blöja så var hon supernöjd och log och snackade som bara den, så då var det ju kört, Melbis ville inte sova igen, utan var hur pigg som helst! Hon satt uppe med oss 1 timme och var hur nöjd som helst såklart att bara sitta i Daniels knä! Sen fick hon lite mat och sen sov hon som en stock till kl 04.20!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0