Vårfint!

Åh vilket underbart väder det varit i dag! Kiri, Anne, Melba och jag gick till Vilsta, satt sen i solen och myste med varsin glass!  Kiri och Anne satt kvar ett tag till, jag och Melba styrde vår kos till morfar, jag skulle få hans goda färsbiffar till lunch, vi svängde förbi Daniel på jobbet och sen café Sylvia där Ellen och Therese satt och fikade innan vi anlände till morfar! Melbis fick lite kvalitetstid med morfar och jag fick mat i magen! När Daniel slutade jobbet mötte vi upp honom och tog en promenad, helt underbart att vara ute när det är så här fint väder! På kvällen fick vi lite besök av en trött Sara, vi åt lite mat och myste med Melbis tills det var dags för sovtajm för henne och Sara som då gick hemåt! I morgon har vi i familjen en ledig dag tillsammans, ska bli mysigt, hoppas det blir lika fint väder som idag!

  Anne, Kiri och Melba i vårsolen

//Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0