På besök hos Evander och William

Söndagen började lugnt och skönt, Daniel gick upp med Melba och jag fick ligga kvar i sängen och dra mig ända till halv tio eftersom Melba var nymatad! Sen bytte vi och Daniel fick gå och lägga sig en sväng!


När det var dags för Melba att hoppa ur pyjamasen och in i dagens klädval, hann vi inte mer än sätta på henne kläderna i stort sett. Melba fick mat precis innan vi skulle iväg och som vanligt när man har en tid att passa så går det inte som man tänkt sig. Det blev ett totalt nytt klädbyte, Melbis bajsade ner nästan hela sig.

   Och så här söt och nöjd är hon när hon få ligga naken

När klädombytet var gjort begav sig, mormor, Kiri, jag och Melba ut till Tuna Park, det blev som vanligt lite inhandlat till Melba det är så svårt att stå emot alla fina barnkläder som finns, speciellt när det är en massa reor oxå.

På eftermiddagen åkte vi till min kusin Jonas med familj, mamma Åsa, storebror William och lillebror Evander! De är såå charmiga!
     Jonas fastnade inte riktigt på bild så han får vara med nästa gång i stället!

När vi kom hem var Melbis helt slut, somnade vid 20.00 och sov ända till 5.00 på morgonen, sen somnade hon om igen och sov till 8.15.

//Karolina

Kommentarer
Postat av: Farmor Annika

Gud, vad söt hon är! Hon håller upp huvudet så fint. En riktig starkis, tycker jag. Jag längtar efter er alla.
Kramar Farmor

2008-04-14 @ 22:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0