Lördagsmys med pappa!

På lördagsförmiddagen tog Daniel med sig Melba ner på stan vid 10 tiden och åt frukost med Hakka! Jag var kvar hemma och gjorde i ordning mig i lugn och ro och gick och strosade lite hemma, sköönt, man behöver lite egen tid ibland! Sen mötte jag upp Daniel, Melba och Hakka för lite fika, Peter och Emelie joinade oss oxå! Melba sov nästa hela tiden och när hon väl vaknade satt hon och mumsade glatt på sina fingrar hos Hakka och Emelie! Innan vi lämnade fiket fick Melba mat och sen somnade hon gott i vagnen, medan vi strosade lite på stan!

  Hakka och Melba  Emelie och Melba

När vi kom hem var det städning som gällde men som vanligt så hinner/orkar vi bara göra halvfärdigt! Det är alltid nåt som kommer emellan som gör att man inte blir färdig! På kvällen så kom mormor och hämtade Melba,  jag och Daniel gick ner mot stan, jag hade sagt till Daniel att vi skulle göra nåt men inte vad, ville att det skulle vara lite överraskning, så han var ganska nyfiken! Nu var det ju för sig inget speciellt, mer än lite tid på tu man hand och lite bowling som jag planerat, men mysigt var det om nåt! Sen hämtade vi vår Snorpis som fortfarande var vaken när vi hämtade henne runt 21.

                                                                    

När vi kom hem myste vi lite med Snorpan och nattade sen henne! En mysig dag konstaterade vi innan vi stupade i säng!

//Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0