Kompisar i mängder

I torsdags hade mamma ordnat så att mina kompisar från föräldragruppen kom och hälsade på! Philip kom först, han bara sov och sov, jag trodde han aldrig skulle vakna. Vilket han sen gjorde såklart, men då ville han äta på en gång. Sen kom Samuel, han gav mig ett leende det första han gjorde, jag tror han flörtade lite med mig. Sist kom Moa hon är så liten, mindre än mig, jag gav henne några av mina kläder som jag faktiskt växt ur. Jag snackade inte så mycket med Philip för han höll sig mest med Samuel, det var lite kill och tjejsida faktiskt. Jag och Moa däremot vi hade det mysigt vi satt och snackade och myste i soffan. Tyvärr kunde inte Emma komma, det var lite tråkigt jag saknade henne, hennes mamma skulle köpa nåt till deras trädgård så de hann inte komma, men förhoppningsvis så får jag träffa henne på onsdag för då ska vi ses alla igen.

   Jag och Moa

   Här ligger Philip och Samuel och chillar lite


Alla mammor skrattade massor när de var här, jag hörde dem prata nåt om att det är konstigt vad amningen gör med en. Tydligen så skyller de på amningen när de snurrar till det. Tycker det verkar lite konstigt, amningen gör inte mig konstig ialla fall, jag blir lite dåsig ibland i ju för sig, men det är ju bara för att jag är så mätt och belåten. Men ibland är mamma faktiskt lite virrig och jag hör hur pappa frågar vad hon sysslar med, hon är liksom lite seg ibland när hon ska få fram saker och sen tar hon typ en paus mitt i en mening och sen när hon ska fortsätta prata då kommer hon inte ihåg vad hon pratade om.

Åhh vad roligt det var att träffa alla kompisar, längtar redan till nästa gång!

// Melba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0