Jag och killarna!

I onsdags var vi hemma hos Samuel och mamma Camilla! Emma och Philip var oxå där med sina mammor! Samuel hade en massa leksaker som jag inte har! Bland annat ett jätteroligt babygym som jag låg under i typ en halvtimme tillsammans med Emma. Jag brukar bli lite uttråkad när jag är hemma, för det jag har är inte alls lika roligt som Samuels!

  Emma och jag

Sen satt jag i Samuels babysittergunga med roterande mobil över, den var lite frustrerande, den snurrar ju och så fort jag fäste blicken på en grej så försvann den jue, så jag orkade inte sitta där länge.

 Samuel i sin gunga  Philip med sin supersköna frilla

Jag myste lite med killarna sen, Emma sov så jag passade på så jag fick de för mig själv!
     

Hejdå kompisar hoppas vi ses snart!

// Melba

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Melbis!

Det var jättekul när du och gänget kom och hälsade på mig i onsdags =) Ser redan framemot att träffas igen hemma hos Philip, längtar massor!
Ha det bäst så länge!
Kram Samuel

PS Hur tuffa ser vi inte ut på gruppbilden i soffan...? Philips hår rockar verkligen =)

2008-04-18 @ 09:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0