Heldag med Isabel och Linda!

Fredagen började med bad och mys, bara jag och Melba för Daniel var på jobbet! Melba var hur go som helst sen helt plötsligt blev hon ett litet monster och ville inte nånting, inte sitta inte ligga, inte bli buren, inte ha napp bara föra oväsen ville hon, och som typiskt så hade jag lite ont om tid och en tid att passa! Så det blev mascara med en hand och sätta på skorna samtidigt som jag gungade vagnen... osv

Så fort vi kom ut i vagnen var hon lugn och somnade på stört! Vi mötte upp Linda och Isabel och gick en lång promenad i solen, vi hade ju helt underbart vårväder! Vår tjejer sov i stort sett hela promenaden, skönt! Efter promenaden gick vi till Centro som nu börjat servera lunch! Riktigt gott var det, så vi var nöjda! Isabel vaknade ganska precis när vi kom, så hon fick mat på en gång, sen var det full rulle på henne! Melba sov lite längre för en gångs skull, 2 timmars sammanhängade sömn blev det! Det blev en lång lunch på Centro, vi satt kvar och myste och lekte med våra tjejer i 2 timmar, sen blev det lite fönstershopping på stan och sen en fika på Waynes! Melba fick mat och Isabel mellis, hon knaprade på äppelbitar så det var äpple precis överallt, hur sött som helst! Hade jag inte haft min aldeles egna Melbis så hade Isabel varit min absoluta favorittjej, hon är grym! Efter fikat gick vi en sväng till sen blev det dags för en paus igen, det blev en glass på fristadstorget, vi satt och myste i solen och hade det toppen! Efter ett tag fick vi sällskap av Daniel och Nicke plus att Cilla och Nicke kom förbi en sväng, aldeles solbrända och läckra, nyhemkomna från Malaysia!!

 Isabel ville aldrig vara riktigt still, därav den suddiga bilden, men söt ändå!

  Melba och Linda!

Kvällen tillbringade jag och Daniel med Spicy Hot och mys i soffan, jag bättrade på toningen i mitt hår oxå men annars hände inte mycket, en lugn hemmakväll helt enkelt!

//Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0