Greppning!

    
Här har Melbis omedvetet fått tag på en av lekgrejerna, jag plockade bort den fråns tällningen medan hon fortfarande höll den i handen med ett hårt grepp. Hon är så söt, hon fäktar, grejar och stoppar den i munnen sen stannar hon och råstirrar på den och ser undrande på handen som om, hur sjutton har den kommit dit, hihihi!

På måndagen var jag iväg på efterkontroll för att se till så att allt står rätt till med min kropp och mitt sinne efter förlossningen! Sen blev det lite fönstershopping och sen hem och vila lite tillsammand med Daniel, innan vi skulle till mormor på middag!
  


Det blev en utmärkt kväll, med morbror Jon och Jasmina, god mat, tittandes på en massa gamla foton och en snackandes och skrattandes Melbis. Precis innan vi skulle gå hemåt vid 22 tiden måste Melbis ha varit övertrött och det visade sig i energi för hon låg i ca 10 minuter och bara bubblade och skrattade, helt underbart var det! Mormor var sååå nöjd att hon log och var så glad över lilla Melbis att hon säger att det blir jobbigt att skiljas från henne och att hon vill träffa henne hela tiden, hon säger att hon får abstinens när det går för många dagar innan hon träffar lilla Melbis.

   


När vi kom hem kom tröttheten hon blev så ledsen sen låg hon på skötbordet och nästan somnade, så vi lade henne i sin säng och hon somnade nästan på en gång.



Ser fram emot morgondagen, vi ska till Sussi och Emma i Hällby och träffa alla bebisar från föräldragruppen, spännande!!
//Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0