Första Hjälpen-utbildning!

I morgon lördag ska jag och Daniel på första hjälpen utbildning för barn mellan 10.00-16.00, mormor ska vara barnvakt till Melba! Hon är helt i extas, hon ser fram emot dagen som bara den säger hon. Hon sa att hon bara måste gå ner på stan med Melba och stoltsera runt som mormor! Melba kommer ha det toppen, det är nog vi som kommer att sakna henne bara, det är första gången som hon är borta från oss sådär många timmar i sträck! Jag har ju varit i väg på lite kvällsäventyr så då har mormor varit med Melba, då Daniel har jobbat, men då har det bara varit ett par timmar jag varit borta. Tror att utbildningen kommer vara superintressant och lärorik så vi kommer ha fullt upp och förhoppningsvis inte sakna vår lilla Melbis alltför mycket!

Det har varit lite dåligt med uppdatering med foton, men nu blir det bättring. Min pappa har nämligen lånat den och sen glömt den i Stockholm på hans jobb två gånger i rad!! Vi är ju vana att ta ett antal bilder om dagen på Melba och nu har vi inte tagit några sen i söndags, känns jättekonstigt! Men nu är kameran tillbaka, så nu ska det fotas igen!

//Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0