Familjedag!

Igår hade vi en riktigt mysig familjedag, den började med att Melba fick mat vid halv åtta, jag låg kvar i sängen och sov en liten sväng till och Daniel gick upp med Melba som nästan snackade sönder honom, sen kom tröttheten hon blir ju helt slut av all ansträngning. Då gick Daniel och lade sig en stund och jag hoppade in i duschen och gjorde mig sen fin för dagen! När Melba vaknade gjorde vi henne fin och begav oss sen till Västerås! 


Melba sov hela vägen dit, när vi kom fram och parkerade i parkeringshuset så vaknade Melba och det var dags för mat! Så jag gav henne mat i bilen, det gick utmärkt! Sen var Melbis pigg och glad och låg i vagnen och snackade med sig själv, sen var det dags för oss att äta, vi gick till Thai Wook, thaibuffén som ligger i punkt tror jag det heter! Riktigt god och prisvärd mat, 100:-/ 2 pers inkl dryck, salladsbuffé, kaffe och kaka, inte illa!! Sen strosade vi runt på staden och hade det mysigt, det blev lite shopping, jag fick ett par sneakers som jag kollat på länge och ett par ballerina, Melbis fick tre badankor, en brud en brudgum och en badvakt, kul med lite annorlunda ankor!  Sen var kl helt plötsligt aldeles för mycket och det var dags att bege sig hemåt och Daniel iväg till jobbet!

                                                              Melba och kinapinnar i högsta hugg!



Mormor tittade in en snabbis på väg hem från jobbet, hon kunde inte riktigt slita sig! Därefter gick Melba och jag ut på promenad i solen, mysigt! På kvällen var det full rulle, Melba snackade, skrattade och underhöll mig ända fram till läggdags!

   Melba i snackartagen med mormor, hon hade mycket att berätta om dagen som varit!

 Melbis ombytt till pyjamasen!


Jag lade ner henne i sängen, nappen in, snuttisfilten i ansiktet och mobilen spelandes, poff sa det sen sov hon. 10 min senare var jag inne hos henne då var nappen ute och snarkningarna i full gång, så fridfullt ser det ut när hon sover!

//Karolina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0