Dagens!!

På fm var Melba och jag på mamma och barn gympa, det funkade toppen Melba låg snällt på en filt framför mig och mojsade och grejade med sina leksaker! Passet var ca 50 min och Melba klarade det galant, hon stod ut utan att bli ledsen och otålig, kan bero på att hon var precis nymatad och nysoven!

När vi kom hem från friskis, stod gammelmorfar på vår uteplats och rensade och gjorde iordning i rabatten! Mycket fint blev det! Jag har egenteligen intresset för att fixa och dona i rabatten men jag lyckas inte ta mig tid till det, så tur att min morfar är trädgårdsmästare!! När han hade fixat färdigt satt vi i solen och åt och fikade, superhärligt väder var det! Underbart med vårsol!


På em kom morfar, han slängde sig nästan på Melbis, han fick nog ganska mycket mersmak sen i går! Så Melbis och morfar satt och hade det mysigt medan jag och Daniel grejade, egenteligen var Melbis hur trött som helst, men skulle prompt vara uppe, vi lade henne i sängen och hon sov kanske en kvart sen tyckte hon att det räckte och ville vara med och sitta i knät!
    Morfar och Melba

På kvällen kom mormor förbi, hon brukar ha tur och pricka in när Melba är nymatad och pigg, men idag fick hon träffa en sååå övertrött Melbis som vägrade sova, tillslut somnade hon i upprätt läge i mormors famn!

//Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0