Camilla!!

 

                                                                      
  Melba aka Toker!

Innan vi begav oss hemifrån i lördags kom mormor förbi och underhöll Melba lite medan jag fixade lite! Mormor gick och morfar kom, så Melba och jag földe med honom ner på stan medan vi väntade på storbesök från Göteborg! 

Camilla kom vid lunchtid, P-A lämnade hon hemma! Vi möttes upp på stan, Kiri, Camilla, jag och Melbis, gick sen till Tingsgården för lunch i solen på deras bakgård! Solen värmde men vinden kylde lite så det blev av och på med jackan hela tiden! Det var superkul att se Camilla igen, det var 2 månader sen sist! Vi satt och pratade och hade det mysigt! Sen begav sig Camilla till sin mormor och vi andra plus Anne ner till stan en sväng! Efter det gick jag förbi en snabbis till mormor på lite fika, Melba sov och sov bara! Daniel mötte upp mig där sen och vi gick och handlade lite till kvällen!

   En nöjd Camilla och Melbis i solen

Kl 18 kom Kiri, Johan, Anne och Camilla och vi lagade mat tillsammans det blev färsbiffar med feta och basilika, taboulleh, rödbetstzatziki och oreganobröd! Camillas mumsiga recept som hon haft när hon haft "kost och matlagningskurs" i ekomat!! Vi hade en toppen kväll som slutade med att vi tjejer gick ner till Grappa och drack varsitt glas vin! Daniel tyckte att jag kunde få lite tid själv med tjejerna, så Daniel var hemma med Melba, efter två timmar kände jag att jag fått precis lagom dos av "utelivet" fick en liten längtan efter mina älsklingar, så då blev det hemgång!

    Camilla och Melba, strax efter fotot bytte Camilla blöja och satte på pyjamas på Melbis! Melbis var coollugn, hon verkade lite undrande dock varför det tog sån tid,  men inte konstigt för Melbis ligger ju inte längre still på skötbordet utan hon är som en liten ål, det är en lite utmaning och ta på blöja och sånt nu, så Camilla skötte sig bra!

  Johan och Daniel efter middagen, lite runda under fötterna!

//Karolina

Kommentarer
Postat av: camilla

Hihi, de nedre fyra bilderna är jättefina, men guuuuuud så ful jag är på de två övre. Please säg att jag inte ser ut sån. Tur att Melba är söt för två:)
Tack för helgen vännerna
//Milla

2008-04-28 @ 18:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0