Buzz och guitarhero!

I fredags vid lunchen gick jag och Melbis till mormors jobb och mötte upp henne för lite lunch, det var väl uppskattat! På em var jag och Melbis hos morbror Jon, han skulle förberda till en födelsedagsfest för Jasmina och han ville ha lite hjälp. Melbis var hur pigg som helst och ville inte all sova, ibland känns det som att hon glömmer bort att hon bara är 2 1/2 månad och är för liten för att vara vaken så mycket,  hon behöver sova ca 16- 20 timmar per dygn. Men tydligen så klarar hon sig på bra mycket färre sovtimmar. För när vi ska förska vagga henne till sömns i bland på dagarna så somnar hon in men tar liksom bara powernaps på typ 10-20 minuter och är därefter superpigg igen, precis som att hon inte behöver nån mer sömn då. När vi är ute och går med vagnen sover hon nästan alltid men man kan ju inte vara ute och gå hela tiden, men hon sover väl så mycket som hon behöver just nu!

I fredags kväll var vi hos Hakka och Linda, vi spelade buzz och guitarhero! Guitarhero är verkligen beroendeframkallande, superkul men svårt! Jag är sån som inte ger mig, jag skulle kunna stå hur länge som helst och spela, jag säger; bara en gång till, det här är sista gången osv!! Det måste vi spela fler gånger!!

//Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0